Monday, February 06, 2012
خواندنیها
کمينه
رژيم غذايى در بيماران ديابتى (نوع2)
  استفاده از توصيه هاى زير براي شما که يک بيمار ديابتي هستيد ، مى تواند بسيار مفيد ب...
در جستجوی آرامش از دست رفته
رسيدن به آرامش يك ضرورت است نه تفريح در جستجوي آرامش از دست رفته ---------------------...
خواص گردو
خواص گردو   کلیات گیاه شناسی گردو در ختی است زیبا وسایه افکن که بعنوان درخت زی...
بازتاب شناسی یا رفلکسولوژی
بازتاب شناسي يا رفلكسولوژي يك هنر ظريف و شكلي از درمانهاي شفابخش طب كل نگر است و نبايد آنر...
منیزیم و نقش آن در سلامتی
این 5 قهرمان در برابر محدودیت ها ایستادند.
اين 5 قهرمان در برابر محدوديت‌ها ايستادند! --------------------------------------------...
آرشیو اخبار
کمينه
گروه های خبری
کمينه
اخبار
کمينه

آخرین مطالب | آرشیو | جستجو

موضوعات ارسال شده در مرداد 1389

سبزي‌جات و ديابت چه ارتباطي دارند؟     (۱۳۸۹ چهارشنبه ۳ شهريور)
سبزيجات بزگ سبر با کاهش خطر ديابت نوع دوم همراه است. مطالعات زيادي نشان داده اند که رژيم غذايي نقش مهمي در کنترل و کاهش بيماري‌ها دارد و از آن جمله سبزيجات برگ سبز هم جاي خود را دارند به گزارش هلث‌دي نيوز يک مطالعه تازه نشان مي‌دهد که خوردن سبزيجات برگ‌دار و برگ‌دار سبز تيره مي‌تواند به طور قابل ...
توزیع گلوکات (عرق22گیاه کاهنده قند خون) در تهران و شهرستانها     (۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ مرداد)
آیا میدانید گلوکات چیست؟ گلوکات ترکیبی از 22 گیاه دارویی کاملا شناخته شده و موثر در کاهش قند خون است که بر اساس تجربیات و یافته های طب سنتی گیاهی  وبه سفارش همیاران خیراندیش در قمصر کاشان  و با شماره پروانه 691 و به شماره ثبت515 ، توسط واحد تولیدی "حقیقت دادجو" که  در سالهای 1385و138...
تاثير رژيم کم‌کربوهيدرات و کم‌چرب در کاهش وزن     (۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ مرداد)
  محققان مي‌گويند رژيم کم‌کربوهيدرات و کم‌چرب در درازمدت مي‌توانند سبب کاهش وزن پايدار شوند. به گزارش هلث‌دي‌نيوز، يک مطالعه جديد 2 ساله نشان مي‌دهد که ترکيب رژيم غذايي و ورزش سبب کاهش وزن پايدار مي‌شود. چه اين رژيم کم‌کربوهيدرات يا رژيم اکتيز باشد چه رژيم کم‌چرب سنتي.در مجموع، رژيم‌گيرند...
85درصد مردم در معرض آسيب‌هاي رواني قرار دارند     (۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ مرداد)
 سلامتيران: هنوز يک هفته از صحبت‌هاي سرپرست سازمان بهزيستي در رابطه با تدوين برنامه‌هاي پيشگيري از آسيب‌هاي رواني در جامعه نگذشته بود که وزير بهداشت در حاشيه همايشي از تفاوت‌هاي سلامت و بهداشت در طبقه پايين شهر نسبت به طبقه بالاي شهر خبر داد. به گزارش سلامتيران، دکتر دستجردي با بيان اينکه يک ش...
براي ماهيچه‌اي کردن بدن زور زدن بي‌فايده است     (۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ مرداد)
يک خبر خوب براي افراد ضعيف، سالمند و آسيب‌ديدگان. براي ماهيچه‌اي کردن بدن نياز به تلاش و زور زدن زياد نداريم. تاکنون به نظر مي‌رسيد براي افزايش حجم ماهيچه‌اي لازم است وزنه بزنيم اما تحقيقات اخير پژوهشگران دانشگاه MCmaster نشان داده است براي داشتن ماهيچه‌هاي قوي کافي است آنها را خسته کنيم. به گزارش ...
کدام بستني چاق کننده است؟     (۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ مرداد)
   اين روزها انواع بستني در طعم ها و رنگ هاي مختلف در مغازه ها يافت مي شوند. اما سوال اينجا است که اصلا بستني ها چقدر مغذي‌اند؟ به گفته دكتر سيدضياءالدين مظهري، متخصص تغذيه و رژيم‌درماني، اگر مواد اوليه بستني سالم باشد و از رنگ‌هاي غيرمجاز براي تهيه آن استفاده نشده باشد، يك ميان وعده م...
مکمل کلسيم براي سلامت مضر است!     (۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ مرداد)
  مدتهاست که به افراد مبتلا به پوکي استخوان توصيه مي‌شود مکمل کلسيم مصرف کنند تا از بروز مشکلات شکستگي استخوان در پي زمين خوردن به ويژه در سالمندان پيشگيري شود. به گزارش خبرگزاري فرانسه، محققان زلاندنو به تازگي پس از تحليل 12 تحقيق نشان دادند مصرف مکمل کلسيم براي سلامت مضر است. طبق مقاله‌...
ضعف جنسی در مردان دیابتی     (۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۱ مرداد)
ضعف جنسی در مردان دیابتی طبق تحقیقاتی که در ایتالیا انجام شده است تقریبا ۵۶% از مردان دیابتی از ناتوانی جنسی رنج میبرند. همچنین مشخص شده است که تقریبا تمام افرادی که به ناتوانی جنسی مبتلا هستند دچار افسردگی میشوند. ناتوانی جنسی درمورد مردانی که هنوز بدنشان میتواند انسولین بسازد قابل درمان میباشد. ...
آنچه از نيترات نمي‌دانستيد     (۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۱ مرداد)
روزي نيست که در يکي از کشورهاي توسعه يافته يا در حال توسعه به دليل عملکرد انسان‌‌ها و نفوذ فاضلاب‌ها و کودهاي شيميايي خبري از آلودگي آب‌هاي زيرزميني منتشر نشود و در اين ميان اغلب انگشت اتهام متوجه نيترات‌هاست...  بالا بودن نيترات آب موضوعي است که بسياري از انسان‌ها در کشورهاي مختلف با آن موا...
قندها مي‌تواند بسيار مضرتر از چربي‌ها باشد     (۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۱ مرداد)
محققان مي‌گويند قندها مي‌تواند بسيار مضرتر از چربي‌ها باشد. به گزارش خبرگزاري فرانسه چربي‌هاي غذايي برخلاف آنچه فکر مي‌کنيم منشا چاقي و ابتلا به امراضي نظير ناراحتي‌هاي قلبي‌عروقي و بيماري‌هاي حاد نيست بلکه در حقيقت قندها مسببان اصلي هستند. در واقع قندها بر انسولين تاثير مي‌گذارد. قندها ميزان انس...
چاپ  
حريم شخصي كاربران  |  شرایط استفاده
کلیه حقوق سایت برای شرکت همیاران خیراندیش محفوظ می باشد