آخرین مطالب | آرشیو | جستجو
پزشكان به بيماران ديابتي توصيه مي كنند حتما در رژيم غذايي خود از ماهي استفاده كنند. به گزارش واحد مركزي خبر , نتايج مطالعات پژوهشگران دانشگاه كاليفرنيا نشان مي دهد كه مصرف منظم ماهي خطر بروز نارسايي كليه در مبتلايان به ديابت را كاهش مي دهد. محققان معتقدند مصرف ماهي ميزان دفع ادراري پروتئين « آلبومين » در بيماران مبتلا به ديابت نوع يك يا ديابت دو را به طور موثري كاهش مي دهد. بنابراين گزارش مصرف روزانه 53 گرم گوشت ماهي در رژيم غذايي بيماران ديابتي احتمال ابتلاي اين بيماران به نارسايي كليه را به طور چشمگيري كاهش مي دهد.
به نقل از:روزنامه جمهوري اسلامي
کد; 30 گروه: اخبار عمومی
نام (الزامی)
ایمیل (الزامی)
وب سایت
پیگیری نظرات و اطلاع رسانی از طریق ایمیل